Realnost radija bolja je od percepcije radija.

Radio je kao kameleon; uspeva da se prilagodi svakoj eri i ostaje medij koji se voli. Radio je odlican za stvaranje brendova („lovemarks“) i poboljšanje prodaje. Pre svega, radio je sjajan medijski timski igrač, a kada se pravilno koristi, odličan je saigrač sa ostalim medijima.
1. RADIO JE PRIJATELJ!
Šta je bolje od toga da te neko smatra prijateljem? A slušaoci su za prijatelja izabrali radio! Zašto? Zato što je  radio medij koji komunicira “jedan na jedan”, zato što je spontan, zabavan, zato što slušaoci mogu da se identifikuju s  voditeljima i zato što najviše veruju radiju.
PREDNOST ZA OGLAŠIVAČA: Prijateljsko poverenje prenosi se na radijsku reklamu, sponzorstvo ili promociju i kampanja tako postaje efektnija.  mitovanjem oglasa na prijateljskoj radio stanici slušaoci imaju oseæaj da su oglasi namenjeni upravo njima
2. RADIO ŠALJE NAJBOLJE SLIKE!
Radio je najvizuelniji medij i jedini gde slušaoci sarađuju u kreiranju oglasa. Kada u radijskom oglasu čuje: “Devojèica maše mami iz auta”, svaki slušalac vidi drugačiju devojčicu i lik te devojčice poistovećuje sa nekom iz sopstvenog života poput svoje unuke, prijateljicine ćerke i sl.
PREDNOST ZA OGLAŠIVAČA: S obzirom da svaki slušalac vidi svoje “slike”, on u oglas stavlja deo svog života, osećanja i iskustva. Tako oglas postaje mnogo ličniji i efektniji. U TV reklami nema mesta za našu maštu i osećanja (jer nam maše određena devojčica). EMOCIJE su najjači adut za kupovinu, a radio je pun emocija! Radijske reklame su zapravo priče iz života u kojima slušaoci nalaze sami sebe.
3. RADIO JE UVEK TU ZA TEBE!
Radio je medij koji je najčešće prisutan tokom dana. Radio se stapa s dnevnim poslovima, uvek te čeka!
PREDNOST ZA OGLAŠIVAČA: Oglašivači mogu “uhvatiti” ljude u pravom trenutku i na pravom mestu. Najefektniji radijski oglas slušalac čuje malo pre ili tokom obavljanja onih aktivnosti na koje se sam oglas odnosi! Putem radija najbolje ostvarujemo komunikaciju s potencijalnim kupcem – radio stanica mora dobro da poznaje svoje slušaoce i njihove dnevne navike slušanja.
radio love
4. RADIO NE SMETA!
Jedna od neistinitih priča je da slušaoci izbegavaju reklame na radiju! Poslednja istraživanja pokazala su da se samo  6% slušalaca s tim slaže! Ogromnom broju slušalaca reklame ne smetaju!
PREDNOST ZA OGLAŠIVAČA: velika! – barem 74% 😉
5. RADIO SE ISPLATI!
Troškovi idejnog rešenja scenarija oglasa, produkcije oglasa, kao i zakupa medijskog prostora, znatno su niži u  oređenju s ostalim medijima, npr. TV, štampanim oglasima, plakatima i sl.
PREDNOST ZA OGLAŠIVAČA: Niski troškovi izrade reklame oglašivačima nude mogućnost stvaranja radijske strategije sastavljene iz više različitih oglasa. Za slušaoce to znači raznolikost, a oglašivač sa svakim novim oglasom može da kreira novu priču i tako reši problem prezasićenosti informacijama u jednom oglasu.
6. RADIO JE MARATONAC
Radio je prisutan ceo dan! Zato slušalac u jednom danu čuje mnogo više oglasa određenog oglašivača nego kod ostalih  medija. Radio je idealan za komunikaciju sa slušaocima još pre nego što im zatreba to što oglašivač nudi.
PREDNOST ZA OGLAŠIVAČA: Dugoročna  radijska kampanja ojačava položaj brenda i on postaje sve “bliži” slušaocima (postaje LOVEMARK). Tako se kupac pri kupovini odmah opredeljuje za odreðeni brend. Važno je i da je medijski plan pravilno osmišljen i da su oglasi napisani posebno za RADIO (a ne da se samo uzme audio deo TV oglasa ili pročita štampani oglas).
marko i miljana