Na svakih nekoliko meseci Ipsos strategic marketing vrši ispitivanje slušanosti niških radio stanica i Naxi Banker radio je uvek bio pri vrhu. A sada su prikupljeni svi podaci iz čitave 2016. godine i znate šta – Nišlije najviše vole da slušaju upravo Naxi BANKER radio!
Kada se uporede lokalne radio stanice, reklo bi se da smo mi najbolje pogodili vaš ukus. Kombinacija najboljih domaćih hitova sa nekoliko odličnih stranih pesama je izgleda pun pogodak. Naravno, tu su i gradske priče, u Startovanju, Vijuganju i Štikliranju, niške priče koje vas, naše slušaoce, posebno interesuju.
Kako i naš slogan glasi „Za lepši dan“, tako i pokušavamo da vam ulepšamo svaki dan, što muzikom, što pričom, da vas oraspoložimo kada treba, počastimo ponekada ulaznicama za bioskope, koncerte ili za pozorište. I drago nam je što ste nas pustili u svoje domove, kancelarije, automobile… u svoje živote. Naxi Banker radio postoji zbog vas slušalaca već 23 godine i obećavamo da ćemo se uvek truditi da budemo što bolji.
Budite sa nama i u 2017-oj, na 98,3.
Istraživanja slušanosti: Grad Niš
Istraživanja sproveo: IPSOS Strategic Marketing
Period istraživanja: 01.01.2016. – 31.12.2016.
Parametri: Svi
Target: Total Nis
Case: 838
Universe: 93086
Podaci u grafikonu iskazuju SHARE, odnosno udeo slušanosti na teritoriji Grada Niša.
Na tabeli su isključivo podaci LOKALNIH radio stanica na teritoriji Niša.